پورتال اطلاع رسانی مرکز حراست بنیاد شهید و امور ایثارگران


پیام گرامیداشت روز حراست
22 تیر 03 | بازدید | 1 دقیقه مطالعه

پیام گرامیداشت روز حراست

سید منصور بنی هاشمی "رییس مرکز حراست" طی پیامی ضمن تسلیت ایام عزای حسینی، 22تیرماه، روز حراست را گرامی داشت.

متن پیام ایشان به این شرح است؛

 

 بسم الله الرحمن الرحیم

بدون شک انجام وظیفه خطیر حراست در هر سازمانی در جهت حفظ امنیت و صیانت از سرمایه‌های مادی و معنوی آن سازمان باید بر عهده افرادی بصیر، هوشیار، با ایمان و تیزبین قرارگیرد و افرادی که عهده دار این مسئولیت خطیر می‌شوند قطعا از ظرفیت بالای خویشتنداری، خداترسی و مردم داری  برخوردار باشند.

شناسایی و مدیریت تهدیدها، آسیب شناسی و هوشیاری برای حفظ و ثبات هر مجموعه برگرفته از نگاه امنیتی _حراستی از جمله اقداماتی است که در امور جاری هر حراست باید جاری و ساری باشد. 

همچنین یک حراست موفق همواره به عنوان مشاوری امین برای مدیریت عالی سازمان با شناسایی تهدیدها، فرصت‌ها و آسیب‌ها با نظارت، اشراف و اقتدار در راستای تعالی سازمان و تحقق اهداف مدیریت گام‌های موثر طراحی و خلق تصمیم درست و عمیق خواهد داشت.

اینجانب بر خود لازم می‌دانم این روز را به پاس خدمات شایسته و تلاش های شبانه روزی شما کارکنان شریف و بی ادعای حراست بنیاد شهید و امورایثارگران که در راستای تعالی سازمان و تحقق اهداف حراستی گام های موثری برداشته اید گرامی داشته و توفیق خدمتگزاری صادقانه برای همه همکاران محترمم را آرزومندم.

حتما پاسداری و صیانت از ارزش‌های هر مجموعه از وظایف اصلی نیروهای خدوم و زحمتکش حراست می‌باشد و این مهم در حراست مجموعه‌ای که متولی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بوده و فرض آن فرض حیات انقلاب است مرهون تلاشی بی‌وقفه و خستگی ناپذیر  خواهد بود.

برای همه شما عزیزانم دوام توفیق در پاسداری از ارزش‌ها و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را آرزومندم.

امید است با توکل به خداوند متعال و با نصب العین قرار دادن تقوای الهی در صیانت از دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران که همانا برخورد مناسب با همکاران و ارباب رجوع و افزایش رضایت مندی می باشد را فراهم آورید. توفیق خدمتگزاری صادقانه برای همه همکاران محترم آرزومندم.

                   سیدمنصور بنی هاشمی

   رئیس مرکز حراست بنیاد شهید و امور ایثارگران

برای درج نظر، ابتدا وارد حساب کاربری شوید.

لطفا صبر کنید...