پورتال اطلاع رسانی مرکز حراست بنیاد شهید و امور ایثارگران


برگزاری جلسه شورای معاونین مرکز حراست بنیاد شهید و امور ایثارگران و مدیران حراست سازمان های تابعه 
25 فروردین 03 | بازدید | 1 دقیقه مطالعه

برگزاری جلسه شورای معاونین مرکز حراست بنیاد شهید و امور ایثارگران و مدیران حراست سازمان های تابعه 

هفدهمین جلسه شورای معاونین و مدیران مرکز حراست بنیاد شهید و امور ایثارگران با حضور جناب آقای بنی هاشمی رییس مرکز حراست ، معاونین و مدیران حوزه ستادی و همچنین مدیران و روسای ادارات سازمان های تابعه به منظور بررسی مسائل و مشکلات سازمان ها و ارائه راهکارهای لازم روز  دوشنبه مورخ 1403/01/20 در محل سالن جلسات دانشگاه شاهد برگزار گردید .
در ابتدای جلسه مدیران و روسای ادارات تابعه گزارشات لازم درابطه با وضعیت سازمان مربوطه، چالش ها و مشکلات خود را بیان کردند.
در ادامه منصور بنی هاشمی "رییس مرکز حراست" هدف از برگزاری جلسات شورای معاونین و مدیران را هماهنگی ، همکاری و یکدلی به منظور تسریع در انجام امور، رفع موانع و مشکلات موجود در راستای تحقق اهداف و پیشبرد ماموریت های سازمان بیان نمودند و 
بر لزوم برگزاری منظم جلسات شورای مذکور و پیگیری مصوبات جلسه توسط معاونت محترم و حراست های تابعه تاکید داشتند . 
  بنی هاشمی براساس بیانات مقام معظم رهبری در ابتدای سال جاری و ریاست محترم جمهور بر اشرافیت اطلاعاتی به منظور پیشگیری از بروز فساد و اتخاذ تدابیر لازم برای ارتقا سطح اعتماد ملی بین مردم و دولت به عنوان ابر پروژه تاکید کردند.
  وی در خاتمه ضمن جمع بندی مطالب ، تصمیمات به عنوان نقشه راه معاونین ومدیران حاضر در جلسه جهت پویایی و ارتقا بهره وری در امور حراستی ارائه نمودند. 

 

برای درج نظر، ابتدا وارد حساب کاربری شوید.

لطفا صبر کنید...