پورتال اطلاع رسانی مرکز حراست بنیاد شهید و امور ایثارگران


پیام تسلیت ریاست مرکز حراست
7 مهر 03 | بازدید | 1 دقیقه مطالعه

پیام تسلیت ریاست مرکز حراست

سید منصور بنی هاشمی "رییس مرکز حراست" در پی شهادت سید حسن نصرالله، دبیرکل شهید جنبش مقاومت اسلامی حزب‌الله لبنان در حمله تروریستی رژیم منحوس صهیونیستی بیانیه‌ای صادر کرد.

متن پیام تسلیت به این شرح است:

 بسم الله الرّحمن الرّحیم

الا لعنه الله علی القوم الظالمین و سیعلم الذین ای منقلب ینقلبون

(همانا لعنت خدا بر گروه ظالمان و کسانى که ستم کرده‏ اند به زودى خواهند دانست به کدام بازگشتگاه برخواهند گشت.)

 

سید و نماد مقاومت به شهدای مقاومت از صدر اسلام تاکنون پیوست و به زیارت شهیدان کربلا نائل گردید، این شهید والا مقام از تربیت‌شدگان مکتب امام خمینی ره و ره روان مقام معظم رهبری مد ظله العالی بود که عمری را در مبارزه گذراند، شهید زیست و لحظه ای از آرزوی شهادت فاصله نگرفت.

رژیم موقت صهیونیستی بار دیگر دست به جنایتی دهشتناک زد تا به خیال خام خود عمر فلاکت‌بار خود را افزایش دهد غافل از اینکه خون پاک سید مقاومت به جبهه مقاومت توان و عزمی دوچندان خواهد داد تا این جرثومه فساد را حذف کرده و این لکه ننگ را از منطقه پاک کند.

سید شهید مقاومت به فرموده مقام عظمای ولایت امام خامنه ای یک شخص نبود، یک راه و یک مکتب بود، و این راه همچنان ادامه خواهد یافت.

اینجانب شهادت سید عزیز مقاومت و همراهان از جمله؛ سردار رشید اسلام نیلفروشان که ثلمه جبران ناپذیر می باشد را محضر حضرت  ولی عصر عج، رهبر معظم انقلاب اسلامی،خانواده معظم شهدا و ایثارگران و علاقمندان و ارادتمندان وی تبریک و تسلیت می‌گویم و اظهار می دارم که خط جهاد و مقاومت با انگیزه ی مضاعف ادامه خواهد یافت و پیروزی قطعی در انتظار مجاهدان این راه مبارک است.

            سید منصور بنی هاشمی

رییس مرکز حراست بنیاد شهید و امور ایثارگران

 

برای درج نظر، ابتدا وارد حساب کاربری شوید.

لطفا صبر کنید...